Gwarancja i serwis

verh1

Mieliśmy szczęście! Mamy najbardziej wymagających klientów, których można sobie wyobrazić – są to same maluchy. Oni oceniają nie tylko jakość produktów (od którego zależy zdrowie i bezpieczeństwo dziecka), ale również jego atrakcyjność, to że jest zabawny, funkcjonalny i nadaje się do… zabawy. Tak, tak, zabawki będą zawsze ciekawić dzieci w pierwszej kolejności, później już jest cała reszta. Uwzględniając te wymagania, projektujemy i produkujemy unikalne towary wysokiej jakości, które podobają się wszystkim dzieciom, a nawet ich rodzicom.
Jakość swoich produktów potwierdzamy długością okresu gwarancyjnego.
Okres gwarancji w zależności od tego, jaki Państwo produkt nabywają, waha się od 12 miesięcy do 5 lat.
Wszystkie wyroby produkowane przez zakład „Sportana” posiadają następujące dokumenty:
  • rachunek lub fakturę zakupu;
  • certyfikaty jakości;
  • instrukcję montażu;
  • instrukcję obsługi;
  • paszport techniczny produktu z kartą gwarancyjną.
Chcielibyśmy zwrócić Waszą uwagę na to,
że każdy produkt zakładu „Sportana” posiada paszport!
pasport
W paszporcie są podane:
  • data zakupu;
  • pełna nazwa towaru;
  • elementy składowe;
  • okres gwarancyjny i warunki gwarancji;
  • charakterystyka techniczna;
  • zasady eksploatacji;
  • wszystkie wymagane przez prawo zezwolenia higieniczne lub certyfikaty jakości;
  • zalecenia zakładu „Sportana” dotyczące produktu, który kupiliście.
Prosimy o sprawdzenie przy zakupie, czy towar posiada wszystkie elementy (opisane w paszporcie towaru) i nie zawiera wad.
Paszport wraz z wypełnioną kartą gwarancyjną potwierdza nabycie przez Was wysokiej jakości produktu zakładu „Sportana”.
Karta gwarancyjna daje Wam prawo do bezpłatnej obsługi gwarancyjnej.
Prosimy, byście pamiętali! Powinny w niej się znajdować:
  • nazwa towaru;
  • elementy składowe;
  • data sprzedaży;
  • okres gwarancyjny.
Prosimy o zachowanie
paszporty towaru
do wygaśnięcia okresu gwarancji!
Gwarancja nie jest respektowana, jeśli:
  • zauważalne są mechaniczne lub inne uszkodzenia powstałe w rezultacie nieostrożnych lub umyślnych działań nabywcy lub innych osób;
  • towar był używany z naruszeniem zasad eksploatacji, znajdujących się w paszporcie towaru;
  • nabywca bądź osoby trzecie dokonali zmian w konstrukcji towaru;
  • uszkodzenia wynikły w rezultacie działania żywiołów (sił natury);
  • towar był używany niezgodnie z jego przeznaczeniem.
Może Państwa zainteresować informacja w następujących działach:
Zwrot i wymiana
Dostawa i płatność
Powiadom znajomego: